Recenze (5 595)
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Villeneuve natočil hodně drsný thriller, který asi nebude daleko od skutečnosti. Hned jsem se musel podívat na fotky z Juarezu a opravdu to tam vypadá tak, jak nám pan režisér ukázal. K tomu skvělý Del Toro. Proti drogovým kartelům se nedá moc jednat v rukavičkách a tak na scénu musí přijít tajné služby a speciální komanda, jinak nás to jednou sežere všechny.
Chraň si svůj život (1991)
Moc příjemná a inteligentní komedie. Soudní proces o uplynulém životě byl zajímavý, mě ovšem nejvíce pobavilo muzeum předchozích životů a restaurace, kde člověk sní cokoli a nepřibere. K tomu vtipný Brooks na obou stranách kamery.
Smrtelný případ (1967)
Vyšetřování údajné sebevraždy státního úředníka a odhalení cizího špióna. Od Lumeta jsem čekal trochu víc, protože snímek je zbytečně zdlouhavý a nudný.
Co je nového, kočičko? (1965)
Záletnická a volnomyšlenkářská komedie, která není zas tak moc vtipná. I když je film skvěle obsazený, herci nedokážou uhrát něco, co spackal scénárista.
Everest (2015)
Skvěle obsazený, výborně zahraný a pěkně natočený drama, ze kterého běhá mráz po zádech. Tyhle pravdivý příběhy mám rád a když je to ještě ze zajímavýho prostředí,tak to nemá chybu. Horolezectví sice není můj koníček, ale osobně si myslím, že lézt na takový hory je naprostý šílenství.
Tajný obřad (1968)
Příběh narušené dívky, která se nedokázala smířit se smrtí své matky a přivedla si domu cizí ženu, která byla její zesnulé matce podobná. Nic extra až na výkon Farrow.
Agent WC 40 (1996)
Kde jsou časy bláznivých střel. Tahle parodie na bondovky a akční pecky je fakt trapná a úplně blbá, krom pár vtípků.
Frankenstein (1994)
Pěkné zpracování klasiky hororového žánru s výborným De Nirem, toužícím po pomstě.
Zelená karta (1990)
Docela příjemná komedie s netypickým hollywoodským závěrem, což je samozřejmě klad. Ale jinak je to takové pozvolné a někdy uspávající.
Budiž světlo (2006)
Fakt hodně slabá vánoční komedie, jejíž téma je naprostá demence.