Recenze (5 595)
Virus (1980)
Naprosto debilní a ještě k tomu příšerně natočené.
Vlak hrůzy (1980)
Vyvražďovačka ve vlaku nebyla špatná, ale nic extra to nebylo.
Vlk a beránek (1980)
Tak tohle byla pecka. Zvlášť Serrault byl naprosto dokonalý.
Vojín Benjaminová (1980)
Parádní komedie s Goldie Hawn, která sice ke konci ztrácí dech, ale není to zas tak hrozné.
Vrchní, prchni! (1980)
Výborná komedie dvojice Svěrák Smoljak. K tomu výborný Abrhám a kopec srandy.
V roli kaskadéra (1980)
Není to špatný film, místy celkem svižný, ale zbytečně zdlouhavý.
Vyzvednutí Titaniku (1980)
Průměrné dobrodrůžo s trochou špionáže proložené bondovskou hudbou Johna Barryho. Uvítal bych víc akce.
Vždycky zvítězit (1980)
Už nevím, ve které minutě jsem usnul
Záhadný vzorec (1980)
Slušný thriller, solidně napínavý i tajemný. K tomu velice dobré obsazení.
Zuřící býk (1980)
Co se vám všem na tom filmu tak líbí?Je to naprosto nezajímavý a nudný. Není tam ani jedna postava,která by člověka vtáhla do děje nebo se kterou by člověk mohl sympatizovat.