Recenze (5 595)
Bílý policajt s černým srdcem (1990)
Duchařská komedie, která je překvapivě celkem vtipná
Quinnův případ (1989)
Lehce nadprůměrný thriller. Nebylo to špatné a Washington byl výborný.
Moc (1986)
Tak něco tak nezajímavého a nudného jsem od Lumeta nečekal. škoda.
Povolení vraždit (1984) (TV film)
Washington již na začátku své kariéry podával slušné výkony a působil velice dobře. Škoda, že nedostal víc prostoru, ale byl to film pro televizi, takže v tom to asi bylo.
Komando 5 (1985) (TV film)
Jako kluk jsem kdysi tenhle film viděl a jediný co jsem si z něj pamatoval byl ten jejich pěknej obytňák. Tak mi to nedalo a kouknul jsem na o teď a ejhle. Je to fakt hrozná blbost. Teda, jako nápad dobrej, ale ten výsledek je děs. Hlavně akce je špatná a je jí hrozně málo, no prostě televizní déčko. Dvě hvězdy za nostalgii
Protigangová brigáda (1966)
Slušné, ale dost nadhodnocené. Zas taková paráda to nebyla. Hlavně mi přišlo přepadení Nábřeží zlatníků neskutečně naivní a hloupé. Je to pevnost dnes a byla i dřív, pořádně hlídané ve dne v noci.
Střípky (2021)
Ohromná škoda. Příběh o policajtech co jdou po pachateli za každou cenu mohl vypadat lépe. Washington i Malek jsou sice fajn, Denzel možná trochu přehrává, ale naprosto mi chybělo napětí a závěr byl pak úplně špatně.
Za čárou (2021)
Nebylo to zlý, akce slušná, jen zbytečně moc šmodrchání. Klasika o porouchaném stroji co se postaví vlastním tvůrcům.
Wonder Woman 1984 (2020)
Tak tomuhle říkám průšvih. Jestli chtěli Warneři pohřbít DC univerzum tak jsou na nejlepší cestě. Zbytečně dlouhé, neskutečně nudné, totálně o ničem a k tomu děsně ukecané. Možná i proto byl padouch ukecán, aby to vše dobře dopadlo. Ani jedna postava není dobře zahraná, krom Barbary Kristen Wiig. O režii ani nemluvím, je to prostě bída. Až posledních 30 minut stálo za relativní koukání, vlastně ne, nestálo. Proč dávám tedy tak vysoké hodnocení 2*? Sám nevím, možná si nechci připustit, že DC jde totálně do háje. A za tohle si Patty patlalka Jenkis vydupala smlouvu na další díl, další miliony a podmínky???? U Warnerů by se měli vykašlat na to, že je to ženská a prostě jí vykopnout a konečně najít na místo režiséra někoho opravdu zručného a schopného.
Vyšinutý (2020)
Přesně se mi vybavil Michael Douglas a jeho Volný pád. Máme tu novodobého šílence, který je opravdu extra případ. Film to není kdovíjaký, ale je to krátké, má to spád, bouračky jsou výborné a Crowe je naprosto dokonalý psychouš.