Recenze (5 595)
Chicagský tribunál (2020)
Nebylo to špatné, některé hlášky byly fakt perly, ale nějak jsem nevěděl komu fandit. Ani jedna strana si mě nedokázala získat.
Nebeští jezdci (1968)
Na svou dobu určitě revoluční snímek. Ale podle mě přeci jen poněkud přeceňovaný. Hrzán byl výborný.
Synchronic (2019)
Velká podivnost, ikdyž nápad zajímavý. Nicméně mě to kdovíjak nezaujalo.
Atentát (1964)
Vynikající film o atentátu na říšského protektora. Výborní herci i režie.
Na konci světa (1975)
Chvíli jsem přemýšlel i o 4*. Je to příjemný snímek o pohraniční stráži a kupodivu bez politické angažovanosti. Trochu odlehčené a místy vtipné.
Boty plné vody (1976)
Tři příběhy o strážcích hranic. Zelenáči byli vtipní, velitelé si krásně naběhli a měli kliku, že to neodnesli. Druhý Silvestr byl trochu o ničem, pouze o stesku po domově a vztazích na dálku. Zimní vítr ale opět mile překvapil. Celkově lehce nadprůměr.
Noví mutanti (2020)
Tak tohle byl zřejmě poslední hřebík do rakve x-Menů. Naprosto zbytečný film a k tomu o ničem. Sice posledních dvacet minut bylo příjemných, ale jinak nic. Pardon, on je to horor? A kde je nějaká hororová atmoška?? Doufám, že avizované Gambit, X-Force a Deadpool 3 se dočkají realizace a zvednou tuhle sérii ze dna.
Zprávy ze světa (2020)
Proč se Greengrass s Hanksem pustili do tak nudného filmu? Je to sice pěkně natočené, ale té nudy je tam až příliš.
Mank (2020)
Nečekal jsem, že bych někdy Fincherovi dal tak hrozné hodnocení. Bohužel je to tak. Ten film je tak nesnesitelně nudný, že to prostě bolí. Jedna hvězda za vizualizaci, ale to je opravdu málo.
Šarlatán (2020)
Krom homosexuálních scén nemůžu filmu nic vytknout. Životní příběh Jana Mikoláška je zajímavý, plný zvratů. K tomu naprosto vynikající Ivan Trojan a neméně vynikající jeho syn Josef. Tah obsadit do mladší verze Ivana Trojana jeho syna, byl vynikající.