Recenze (326)
Ztracené město (2022)
Ty 3 Hvězdy za čtvrthodinku s Pittem.
1923 (2022) (seriál)
Utahané jak kšandy, řečeno ústy Tomáše Kluse dělá se tady z prdu kulička. Slabší 3, souhlas se Slasherem.
Armáda mrtvých (2021)
Pane Bože to zas byla pi...... Akce jakž takž ale ten scénář a dialogy prostě děs.
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Pane bože........................................... pi.....a
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Byla by to normálně velká kokotina teď je to násobeno hereckými excesy Murphyo (pokolikáté už). Ani nevím proč jsem dal tu jednu hvězdu.
Drive My Car (2021)
Dal jsem na Imfa a dal tomu šanci, kupodivu jsem za ty 3 hodiny neusnul tudíž to nějaké ty kvality mělo, ale přiznám se není to můj šálek kávy. Ne že bych se nudil ale dle mého vkusu trochu rozvláčné.
Duna (2021)
Fakt jsem vrněl blahem, jen houšť. Budu počítat dny do premiéry 2.
Eternals (2021)
Načechrané h...o s odulými pysky Angeliny Jolie. Pokud budou lidi ochotni za takové sračky platit situace se nezlepší. Je tristní že těch filmu s velkým F je jak šafránu a na co koukat diktuje myš v kraťasech.
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
Uchcané kecy, nuda, a jak to že tam nehrají žádní eskymáci ? V kině už tomu šanci nedám.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Ale jo, ale tryskající nadšení nečekejte, ten palec nahoru jen malinko.