Recenze (23)
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Ostuda.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Když mi bylo 14, tak to bylo ok.
Poslední představení (2020) (seriál)
Michaela Jordana moc nemusím a tenhle dokument byl hodně na jeho straně, i když se snažil tvářit nezaujatě. Jinak ale kvalitní a dost mě to bavilo.
Ptákodemie: Děs a hrůza (2010)
Naprostá klasika.
Američtí mistři grilu (2020) (pořad)
Docela slušný, akorát jsem u toho měl furt hlad.
Avengers: Endgame (2019)
Ne.
Mr. Robot - 407 Vyžaduje se ověřování proxy (2019) (epizoda)
Sam Esmail je genius. Všichni, kdo se přestali dívat ve 2. serii si nezaslouží tenhle klenot.
Love, Death & Robots - Zimova modř (2019) (epizoda)
Vrchol minisérie.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Kdybych byl komiksovej fanda, tak dám nejspíš 5.
Tři bratři (2014)
Asi nejvtipnější parodie, co jsem viděl od Pára Pařmenů.