Recenze (134)
Máma má vždycky pravdu (2022)
Rodičovské příkazy, které všechny známe dotažené v animovaném světě do konce. Byl by prostor pro další, ale od toho tu máme titulky. Jsem rád za vtipných 7 minut.
Nic se neděje (2022) (studentský film)
Chytlavý vhled do pocitů mladé slečny, co už má být nepříjemné a přes čáru. S hudbou Tolstoys pro mě jako bonus.
Křížová cesta (2014)
Víra nebyla ještě nikdy tolik zábavná a zároveň věrohodná.
Noc plná zázraků (2011)
Pokud máte klasiku v podobě Lásky nebeské okoukanou, Noc plná zázraků je schopná jej plně zastoupit. Stačí pozměnit pár příběhů a postav, hned to není obyčejná kopie. Je pěkné vidět, že Poláci si dokáží poradit s takovým to úkolem.
Lásky čas (2013)
Nemám rád slovo milý, přesto About Time je milý film, nejlepším obrazem Love Actually a jedinou možností žít den dvakrát, v životě to nejde.
Starbuck (2011)
Raději jsem oproti filmu Pozdravy ze spermabanky (Deliver Man) právě běžícímu v kinech shlédnul tento festivalový snímek. Zajímavý námět přivedený k životu tak přirozeně, jak je to Starbuckovi a jeho životním peripetiím vlastní.
Ledové království (2013)
Přívětivá pohádka. Přesně ta, která před Vánocemi potěší celou rodinu. Nikoli tedy příběh tvořený vtípky pro rodiče a jinými pro děti. Tato muzikálová smršť přivede k úsměvu občas s princeznou Annou, avšak zaručeně, je-li v popředí sněhulák Olaf. Opět Disney sázka na jistotu vtipné postavičky vyšla. Nebudete mi snad tvrdit, že mladým slečnám a holčičkám nebude příběh ctižádostivé a dospívající Elsy připadat okouzlující. Jsem toho názoru, že se v ní budou vidět jako v zrcadle a Frozen si za to získá jejich obdiv.
Gravitace (2013)
3D projekce Gravity nelituji. I když to nebyl IMAX, přesto mě čekala skvělá podívaná. Stačí se povznést nad tím, že s žádnou postavou (celkově 2) si divák neudělá žádný emociální vztah. Vlastně by mi bylo jedno, co se s kosmonauty stane.
jOBS (2013)
Přijde mi, že jOBS nemá výpovědní hodnotu. Hrstka střípků Steveova života, jenž se možná ani do jednoho filmu nemohou vejít, je složená jako písmenková polévka bez souvislé věty. Přesto je film koukatelný.
Koupili jsme ZOO (2011)
Nedělní odpolední pohoda, co neurazí.