Recenze (70)
Svobodná umění (2012)
Druhý Radnorův film je pro mě určitě zajímavějším než ten první. Svůj podíl na tom má i pro mě sympatyčtější herecké obsazení a charaktery.
Bezvadíkyještěprosím (2010)
Ahoj, už se znáš se Samem ? Nebo Tedem ? Kdyby se postava jmenovala Ted Mosby, skoro bych věřil že má tento film spojitost s HIMYM. Dostal jsem to, co jsem očekával, akorát v trochu nudnějším podání. Bohužel necelé 3*
Definice lásky (2012) (TV film)
Bezduchá nuda s plytkým ne-dějem.
Diktátor (2012)
Pro mě takový horší Zohan, na jedno shlednutí dobré :)
Válka Bohů (2011)
Slušná akce, hlavně ke konci. Jinak toho tento snímek moc více nenabídl, až na Olymp obsazený bandou "teenagerů". Jinak celé herecké obsazení bylo dosti bídné.
Nestyda (2008)
Film úplně o ničem. Nebýt Macháčka, mohl jsem si ušetřit 82 minut nudy.
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Pro mě zatím nejslabší Stoneův film, který jsem shlédl. Obsahově slabý a jedna z mála věcí co si na něm zapamatuji bude jen Shiovo vyzvánění a Charlie Sheen.
Dunkerk (2017)
Precizní práce, Nolan mě nezklamal ani u válečného dramatu. Postrádám tu akorát trochu větší emocionální základ.
Wimbledon (2004)
Mám k tomuto filmu celkem dost výhrad, ale i přesto....tenis je úžasný sport :)
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Patos a kýč ....První půlka filmu byla až moc dlouhá a nudná. Výcviková část lehce připomínala a taky dost klopýtala za Olověnou vestou. Následující řež už byla slušná, s výborným střihem.