Recenze (741)
Pod kůží (2013)
Čím víc nad tím přemýšlím, tím lepší to bylo. Podmanivé, minimalistický projev Scarlett a depresivní hudba. Do Varů jako vyšitý.
V bolestech (2013)
Found footage roku. Poslední minuty to má stejnou kvalitu jako první [Rec]. Více takových hororových cestopisů!
Oculus (2013)
Shodou okolností jsem před pár dny viděl znovu Kubrickovo Osvícení a tomu Oculus nešahá ani po kotníky. Těžko budu v závěru napnutej, jak to dopadne, když mi to děti v průběhu filmu prozradí, a vůbec, i ta závěrečná tečka je imho předvídatelná. Nebál jsem se ani na vteřinu (a to se bojím u kde čeho) , po Wanově čiré hrůze ani náznaku. Tohle že má být nový Wan? No potěš koště..
Mr. Jones (2013)
V úvodu to vypadá jako ochutnávka na found footage horor od Terrence Malicka, postupně to snad nabírá atmosféru toho nejlepšího z Jeepers Creepers (tj. prvních 20 minut) a v závěru je z toho nesledovatelná ublikaná píčovina. V rámci letošního poměrně silného found footage ročníku (nadprůměrné PA: The Marked Ones, The Den, Afflicted jsem zatím neviděl) slabota.
Godzilla (2014)
Příště úplně bez postav a jenom s příšerama a bude to super. 3,5*.
Svatyně zla (2013)
Sakra mente, Weste! Totálně nefunkční, nezajímavá found footage, která by chtěla být v závěru strašně vážná a mít dopad na diváka. Jestli chcete něco podobného na tohle téma, dejte radši Haynesovo Safe, to je o několik tříd jinde a bez té otravné ruční kamery.
Wolf Creek 2 (2013)
Vynikající hixploitation/silniční thriller. Celý je to vlastně hra na kočku a myš, kdy člověk neví, co bude za dalších 10 minut. John Jarratt je Freddy Krueger za volantem/na koni.
Cheap Thrills (2013)
Vynikající. Nikdy to není natolik komediální, aby to ubíralo na vážnosti situace (i navzdory plakátu), a vůbec, je to výborná reflexe. Pat Healy je trefa do černého a Sara Paxton k sežrání. Poslední shot tomu nasazuje královskou korunu.
The Den (2013)
Někdy se až cítím provinile, že koukám na tyhle zlé filmy, kde musí člověk jen nečinně přihlížet peklu, které prožívají jeho hlavní protagonisté. Není tu vyloženě nic špatně, řemeslně kvalita, jen je to jen další kus z mnoha, který jede stále podle stejného mustru a ničím nepřekvapí. 6/10 Megan is Missing je znepokojivější.
Zpátky do ringu (2013)
Po půl hodině vypnuto. Takhle blbě natočený klišé se jen tak nevidí.