Poslední recenze (5)
Plný dům (1987) (seriál)
Tento seriál si u mně získal 1. místo mezi seriály.Jsem rád že ho znovu hrají,koukám na něj každý den.
Pat a Mat (1979) (seriál)
Co na to říct ,jsou to Troubové s velkím T,ale občas mají dobré řešení.
LEGO® příběh (2014)
Toto je opravdu "BOŽÍ,,film,hlavně pro fandy LEGA jako já:).Má super animaci prostě nemám slov.