Recenze (1 015)
Kancl (2014) (seriál)
Mňa to veľmi bavilo, škoda ze nie je viac dielov.
Černí baroni (2004) (seriál)
Tento seriál na nepodaril. Dal som mu opäť šancu po prečítaní knihy. Už iba postava Kefalina bola úplne mimo a vôbec som nepochopil herecký výkon pána Holuba.
Eva Nová (2015)
Pani Vasaryova exceluje.
Hledá se Al Pacino (2021) (TV film)
Dokument prináša veľa prekvapivých informácií z Al Pacinovho života.
Jackie Brown (1997)
Pre mňa nie úplne typický Tarantino. Jackie Brown, a nielen jej predstaviteľka, majú niečo doseba. Aj vďaka soundtracku má svoje čaro.
Total Recall (1990)
Asi najlepší Arnoldov film
Nestyda (2008)
Film vlastne o ničom a bez nejakej pointy. Pamätať si budem len scénky s Vicou :-)
Retro (2008) (seriál)
Jedna z najlepších relácií akú som kedy videl
S čerty nejsou žerty (1984)
Musím povedať, že som to celé videl až teraz v r. 2023. Síce ho stále dávajú a opakujú, nikdy som nemal chuť si to pozrieť. Priznávam, že to má niečo do seba a na Vianoce si to dám ešte raz.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Na tento film som sa dlho tešil a rozhodne nesklamal. 4 a 1/2*