Recenze (106)
Osudový dotek (2004)
Jdu si počíst v deníčku ;)
Avatar (2009)
I am out of words, it really took my breath. Thx mr. Cameron.
Pravdivé lži (1994)
"Víš co to je?"... "Vím co to je, je to espresso na kávu" ------"Ne, ne, ne, ne, ne, strojek na zmrzlinu, to je ono" ------ "Nebo je to boiler?" :D:D:D
Kouř (1990)
Prostě peklo :D
Pařba ve Vegas (2009)
Bezkonkurenče nejlepší americká (čistě) komedie posledních let.
Geriho hra (1997)
Paráda, mám však jednu výtku, kam se poděly ony bílé šachové figurky s krabičkou? Na zemi k vidění nebyly :)
Taková normální holka (1999)
Typický americký humor, nic extra...
Muzikál ze střední 3: Maturitní ročník (2008)
Nějaká ta hudba ujde a Vanessa je prostě kočka, jinak je to ale samozřejmě nehorázná sračka :)
Policajti na baterky (2003)
Klasický Lawrencův výstup a tudíž klasické hodnocení tří *** :)
Agent v sukni 2 (2006)
Já to beru jako oddechovku, u které nejde o zpracování, příběh, ale o vypnutí a sem tam zasmání se. To se vcelku zadařilo. Dle toho pro někoho vysokých, ale za ***.