Recenze (62)
Děsnej doják (2006)
Hmmm nevim co si mám o tom myslet, přihlouplej nechutnej parodující film. Todle si už po druhý nepustim. Hvězdičku dostane akorát ta blondatá kočka na konec.
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Skvělé bojové scény, hlavně kamera občas zachytí dobré záběry, krásné prostředí ruského vězení, béčková mlátička
Život Briana (1979)
Teprve včera jsem se podival na život Briana a to ten film mám doma už rok, velká chyba že jsem se na něj nepodíval dřív. Film plný černého humoru, absurdních rozhovorů a geniálních Monthy Pythonů.....Začáteční ukamenování nemá chybu :))
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Zajímalo by mě, co na tom filmu všeci vidí. Jo, musim říct že jsem se u toho smál ,ale tak vtipný to zase není. Čekal jsem teda od toho víc co jsem slyšel.Trochu mě to zklamalo :(
Sexbomba od vedle (2004)
V pohodě film, dobře natočený, hezká scéna srážka školního policajta, ale hlavně ta Elisha opravdu sexbomba
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Pro někoho drsné, výstřední až úchylní, pro mě jako fandu South Parku povinný film který je vším po čem jsem toužil
Okrsek 13 (2004)
Velice svižný film,kde se pořád něco děje,parádní akrobatické kousky,akorát děj trochu zaostává
Kung-fu mela (2004)
dobře ujetý, pěkný triky
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jugment Day je nejlepší z celé trilogie, Arnold vypadá už jako drsňák, scény s tekutým kovem v roli s Patrickem vypadají věrohodně, skvělá hudba, prostě klasika
Kletba bratří Grimmů (2005)
Některé herecké výkony byly strašné, celé to bylo přeplácané triky, a byl tam můj neoblíbenej herec T. Hanák, jedinný co mě zaujalo byla Kůžička a velkej mixér na lidi