Recenze (53)
Rambo: Poslední krev (2019)
Poslední díl Ramba mě zklamal škoda
BlacKkKlansman (2018)
Pravdivý příběh o nenavisti jinim rasam tento film doporučuju se podivat nemá chybu
Stan a Ollie (2018)
Dva známý baviči od 20. Až 50 letech Tento film mě velice bavil začatek i smutný konec komiku kterým patřil svět
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Zbytečný film zpěv hrůza určitě pro menší diváky potěší více
Robin Hood (2018)
Strašný film zbytečná práce zbytečně vyhozené peníze
Pes Baskervillský (1959)
> Jsem dost překvapen na tu dobu kloubouk dolů skvělí režiser ktery je otcem hororu > Udělal Hororovou zahádnou a Detektivní atmosferu v tomto filmu V podaní skvěleho detektiva Sherlocka Holmse a Dr.Watsona Škoda že v tomto podaní tohoto žanru není pokračovaní jejich dalších skvělích případu .
Tajný život mazlíčků 2 (2019)
Jednička byla slabá Za to druhý díl je lepší Více humoru určité malé divaky i dospělé potěší a pobaví
Mia a bílý lev (2018)
> dokonalý film !
Zabiják & bodyguard (2017)
> Tento film si hned zamilujete skvěli herci > skvělá akce , i zaroveň komedie > Neni co jiného dodat
Temná věž (2017)
> Opět od Kinga > Tento film docela mně zklamal je trochu westernový trochu hororový a od každého trochu žanru něco od začatku film jde pomalu pak až ke konci jde do finale > U Postav je vidět že nekteří hrajou ale někdo zase ne a to filmu ubližuje chtělo by tam víc akce a víc hororu