Recenze (969)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Snad jenom úplnej debil a nebo hater (pro mě jsou to synonyma) tady může hned v den vydání rozdávat odpady a dštít síru na Snydera a jeho novej blockbuster, případně na jeho styl celkově. Když se mi jeho filmy nelíběj, tak s nima přeci neztrácim čas jenom proto, abych se pak mohl vyblít v komentáři. Každýmu je to stejně u zadku a Netflix dosáhnul svýho: lidi se dívaj, o filmu se mluví. Ač Rebel Moon není žádná revoluce a ani příběhem se nejedná o nic objevnýho, jde o první díl (doufám, že delší série), chválim casting - zejména Boutellu, samozřejmě tradičně skvělou Holkenborgovu hudbu a absenci woke sraček. Prostě fajn zábava na konec roku. Lepší 4*
Úsvit (2023)
No to jsem se zase nechal namotat na cz filmovej sranec. koncentrovaná nuda, kde teda aspoň hlavní herečka je celkem fajn a vtipná, jinak opruz.
Otázky Václava Moravce (2004) (pořad)
Největší žumpa a největší paznecht nejen z ČT, ale ze všech cz televizí. a když jsem nedávno zahlíd to studio, nevěděl jsem, jestli se smát, nebo se poblít. to jako fakt? každopádně sledovanost upadá a věřim, že tahle škodná bude brzy historií...
V/H/S/85 (2023)
Místama fakt fodně slušný atmosférou, místama slabší. Starší záběry už ale moje oči asi nezvládnou, tak do minulosti už snad radši nepokračovat. 3,5*
Události (1993) (pořad)
Tady je krásně vidět, že ten, komu se tohle líbí neví nic o ČT a její politice. Možná dřív, ale poslední dekádu, ne-li 2: žumpa!
Nech svět světem (2023)
Asi nejoriginálnější apokalyptickej snímek co jsem viděl, nebo minimálně za hrozně dlouhou dobu. A až nechutně pravděpodobnej.... 4,5*
Pět nocí u Freddyho (2023)
Náhodou celkem v pohodě blbina s na horor nikterak neseroucím castingem. Samozřejmě napětí žádný (leda elektrický), ale poměrně originální vcelku jo... 3,5*
Breaking (2022)
BLM rádobyzajímavej příběh černocha, kterýho máte politovat, ale prostě to nejde. Na mě to bylo navíc přečerněný až moc...
Stvořitel (2023)
Edwards je frajer, to jen tady je to samej blb...
Bratrstvo neohrožených - Currahee (2001) (epizoda)
Schwimmer je velkej castingovej nezdar, ale jinak fajn úvod k tomuhle válečnýmu masterpiecu....