Recenze (546)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Boj o přežití ve zmrzlé, zasněžené, ale fakt nádherné přírodě. Říkáte si, zda je možné přežít boj s medvědem v drsných podmínkách s myšlenkou na pomstu za vraždu jeho ženy a syna. A on to vážně dokázal.....,ale "wau" ze mě nevypadlo.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Celá série Rychle a zběsile mě bavila( krom Tokyjské jízdy, myslím si, že byla nejslabší). Někdy jsem přemýšlela, zda je veškerá akce reálná, ale když vezmu v úvaze Kobru 11, tak se nebudu divit ničemu. Jak řekl můj manžel, u toho vypnete a bavíte se. Celý tým si zamilujete a s odchodem některého z členů vás i zamrzí. Konec mě samozřejmě i dojal.
Sinister 2 (2015)
U jedničky jsem se i lekla a bála, ale tady už nebylo nic nepředvídatelného, což je škoda, čekala jsem rozuzlení a více napětí s ukončením tohoto hororu, ale opět není konec a trojka už mě neláká teď, co tam bude? Jak vznikl ten bubák v masce???
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
To byla ta správná americká hororová zombíková komedie se skautí trojkou a stryptérkou, pardón servírkou :-D
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
Musím dát jednu *, protože vždy když na to narazím, tak se pobavím. To se snad ani nemůže brát vážně, je to samé kydání blbovin :-D
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Po shlédnutí filmu jsem měla plno otázek a rozporuplné dojmy, tak jsem si pustila všechny epizody Star Wars a hned mě to bylo jasné. Tento film nemusel být vůbec natočený, na nic nenavazoval, ani ničím nepřekvapil, ba naopak, zklamal. Už tam nebylo to kouzlo Star Wars a Síla jako z předešlých dílů.
SuperStar 2015 (2015) (pořad)
* je pro Habery. Bez něho by to zkrátka nemohlo být, jeho hlášky, ksichty, komentáře žeru. Co nechápu je nějaká Vytisková. Kdo to jako je? Na youtube jsem si ji pustila a říkám si:"Proboha, jakým právem kritizuje a soudí? A proč ona? ? ?"
Špión (2015)
Musím dát 4*,protože jsem se smála od začátku až do konce až mě bolelo břicho a ždraně :-) Po dlouhé době konečně komedie, kde jsem se pobavila. Geniální ajťačce tlusťošce se splní sen, dostane příležitost být tajným špionem :-):-):-):-):-):-):-) a hurá na pořádnou jízdu. Doporučuji!!!!!!
Tajemství jejich očí (2015)
Měla jsem co dělat, abych neusnula. Hodně zajímavý a dobrý konec, což byl jeden plus. A druhý plus za herecké obsazení.
Temné kouty (2015)
Obyčejná nudná detektivka bez napětí, akce a udržení zájmu vydržet sedět na jednom místě. Hlavní hrdinka se na to nehodila a nepřesvědčila mě svou rolí. Celé se to nepovedlo.