Recenze (546)
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Jsem tak ráda, že druhý díl nezklamal Obsazení zůstalo skvělé, navíc královna v podání Veroniky byla skvostná . Hudba byla skvělá. Letos nejhezčí pohádka!
Jak si nevzít princeznu (2021) (TV film)
Dost předvídatelný děj od prvního okamžiku, což kazilo sledováni celé pohádky.
Smrt ve tmě 2 (2021)
Málokdy se stane, že dvojka je stejně dobrá jako jednička. Tady to bylo více o citech a konec mě celkem mile překvapil, byť to bylo zasloužené a spravedlivé.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Ano a dám ráda 4*, protože konečně po dlouhé době nápaditá pohádka. Jak to vlastně vypadá ve hvězdném nebi? A konečně vím, k čemu slouží Malý a Velký vůz a když spadne hvězda, jak ji zachránit? T. Ramba byla skvělá, bavila mě a V. Kotkovi role sedla.
Princezna zakletá v čase (2020)
Princezna mi hned nesedla, musela jsem si spíše na ni zvykat, zato její kamarádka a princ už v pohádce více figurovali. Během zakletí nabrala pohádka pěkný švih. Celou pohádku provázela skvelá hudba a nezapomenutelná píseň.
Ulice v karanténě (2020) (TV film)
Herci už musí být úplně v nouzi, když chtěli být v něčem takovým...to bylo úplně o h.o.v.n.ě.
3Bobule (2020)
Při sklence dobrého vína s přáteli jsou všecky Bobule fajn.
Avengers: Endgame (2019)
Jako fanynka jediné postavy z celé řady Avengers, Iron Mana musím říct, že jsem ráda, že to byl on, kdo to celé skončil. Nebula a Marvel zbytečné postavy. Thor jak malej usmrkanec. Kapitán stále trapně moudrý a zelenáč přecitlivělý. The End.....????
Captain Marvel (2019)
Marvel, to se ti nepovedlo!!!
Hodinářův učeň (2019)
Tento styl pohádek není můj šálek kafe. A byla to vůbec pohádka???