Recenze (546)
Honza málem králem (1977)
"Svítí, svítí slunce nad hlavou, nad hlavou. Svítí až háj se zelená...." klasická česká pohádka o nebojácném Honzovi, který dá na zadek proncezně,aby vydala hlásek, to snad musí znát každý.
Carrie (1976)
Knižní předloha byla víc napínavější. Ve filmu mě více děsila matka než dívka. Škoda, že neukázala více. Konec byl jediným hororovým zážitkem.
Král Honza (1975) (TV film)
Na jedno shlédnutí a pro zasmání, jaké dříve byly pohádky. Pěkné písničky a hádanky.
Skleněné peklo (1974)
Nejlepší katastrofický a napínavý film, který jsem viděla. Na svou dobu kvalitně natočený a již od první minuty jsem s napětím hltala každou scénu...klasika,kterou by měl vidět každý. "Doufám,že nikdy nebudu hasit v mrakodrapu..."
Zlatovláska (1973) (TV film)
Pohádka z dětství, kde se jen zpívá a zpívá a jen zpívá. Každý si Zlatovlásku spojujeme s Červenou Lhotou.
Columbo (1971) (seriál)
Typický otravný detektiv s baloňákem a doutníkem, vypadá jako neschopný bezdomovec, ale jeho způsob vyšetřování do detailu promyšlené vám kolikrát až zatají dech. Je až nepříjemně otravný a vlezlý, ale má to své kouzlo.
Šíleně smutná princezna (1968)
Není to můj šálek kafe, ale neurazí.
Tak jde čas (1965) (seriál)
Můj první seriál, sledovala jsem pár dílů, kdy jsem chtěla vědět jak dopadne jeden sympatický pár, no samozřejmě to nemělo konce...the end pro mě.
Hrátky s čertem (1956)
Pohádka o pekelném mariáši, čertech a pekle. Nepatří mezi moje oblíbené, ale jednou za čas se ráda podívám, líbí se mi obrázky od Josefa Lady.
Byl jednou jeden král... (1954)
Nejlepší česká pohádka, která srší vtipem, láskou, nejkrásnější princeznou a samozřejmě nezapomenutelná dvojice Werich a Burian. "Přiměřeně, přiměřeně...". Jedno nebo dvě vejce, to jsou dohromady tři vejce."