Recenze (599)
Johančino tajemství (2015) (TV film)
Takhle to vypadá, když Čoboláci vykrádají Tři oříšky pro Popelku a ještě si k tomu propůjčí pár českých herců, aby se mohli roztahovat i v zahraničí. Totálně mdlé a řečeno slovy sudičky: "Belle belle, s tímto běžte do ...".
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Mad Max or Mad Furiosa? Chápu, že se jedná o remake 30 let starého filmu, ale stejně ...
Mládí (2015)
Asi jsem to nepochopil, ale opravdu mi nějak unikl smysl celého filmu. Co tím chtěl básník (Sorrentino) říci?
Jurský svět (2015)
Jsem šokován, kolik fandů si Jurský svět našel. Po technické stránce je to samozřejmě paráda, dinouši jsou jako živí, ale chování lidských postav je tak trapné, jako by scénař psal osmiletý hošík. Je to všechno tak strašně předvídatelné a patetické, že ani ten skvělý vizuál to u mě prostě nezachrání. Prostá vykrádačka původního filmu, který je i po dvaceti letech v úplně jiné kvalitativní kategorii.
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Nikterak dějově "kulervoucí", nicméně výborně poeovsky natočené.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
V nejlepším je třeba přestat. Tento díl si už Sly měl odpustit. Moralizování prostřednictvím otřesných dialogů není rozhodně silnou stránkou tohoto projektu. "Mladá krev" je děsně nesympatická a úplně zbytečná. Pro mě se úplně vytratila zábava prvních dvou dílů a u třetího jsem nakonec i usnul.
Teorie všeho (2014)
Spíše než pocta Stephenu Hawkingovi je to pocta jeho manželce. 72%.
Šéfové na zabití 2 (2014)
Přišlo mi to místy až moc prvoplánové, nicméně párkrát jsem se i celkem zasmál.
Železná srdce (2014)
Musím říct, že velká část hodnocení je za výpravu, ta se opravdu povedla. Dějově už je to trochu jalovější, protože tu "big action" snad nesežral ani ten největší optimista.
Hercules (2014)
Nechutné plýtvání legendou ...