Recenze (143)
Rallye smrti (2008)
No to je zase hodnocení. Kde je slibované vraždění důchodců a malých dětí? A akce? Nezlobte se na mě, páni tvůrci, ale tři závody a neustálé střílení do "náhrobku" mi nestačí. Po výborném filmu (The Bank Job) se Statham upsal do této kraviny pro patnáctileté.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Ale ano, herecké výkony jsou výjimečné, ale mně v tomto filmu něco chybí.
Dokonalý trik (2006)
Co jiného se dalo čekat? Výběr hlavních herců je prostě úžasný, spletitost příběhu a dobová atmosféra také. Film mi ležel v PC jen tak bezmála půl roku. Proč jsem se na něj podíval až teď? Velká to chyba. Toto je jasných pět hvězdiček.
Terminál (2004)
Za Toma Hankse 2 hvězdičky. Asi první jeho film, který mě naprosto zklamal.
Zastav a nepřežiješ (2006)
Naprosto nudný film. Snaží se o děsně tvrďácké zobrazení hlavní postavy, ale to se mu nedaří. Akční pasáže jsou naprosto neakční.
Kung Fu Panda (2008)
Animáky mám rád, ale tento mě opravdu nepotěšil a neuspokojil. Velmi nadsazený film s hvězdným dabingem. Od začátku do konce musí vědět i tříleté dítě, co se stane a jak příběh skončí. Vtipy ani hlášky zde nejsou. Žádné výbuchy smíchu. Občasný úsměv mi prostě nestačí. Ne ve filmu s takto vysokým hodnocením, které si nezaslouží. Rozhodoval jsem se mezi 2* a 3*. Nakonec dávám 2*, protože druhá produkce se již u mne konat nebude.
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Škoda. Veliká škoda a veliké zklamání. Akce i vtipných hlášek ubylo. A to bylo na sérii těchto filmů nejzajímavější. Pro mě obrovské zklamání a škoda času.
Futurama: Milion a jedno chapadlo (2008) (video kompilace)
Já se nasmál, a to celkem dost. Nic jiného jsem nečekal a nic jiného jsem nedostal. Pro mě zasloužené 4*.
Rollerball (2002)
Ale ta hra vypadá suprově ;-)
Od kolébky do hrobu (2003)
Herecky, scénáristicky i režísérsky ubohé. Já jsem však dostal to, co mám v malých dávkách rád. Tím je čistokrevný akční film. Vypněte mozek a úžívejte si akci - moje rada.