Recenze (31)
Na vlásku (2010)
Nejsem zrovna fanoušek pohádek o princeznách a už jako dítě jsem nesnášel písničky v disnyovkách. Tenhle film mě ale moc mile překvapil a bavil. Nádherná animace, předvídatelný příběh a úžasnej chameleon. 90%
New Yorku, miluji Tě! (2008)
Chytlo mě to víc za srdce než film z Paříže. Některé povídky jsou opravdu roztomilé a hezky, jak se tak říká, zahřejou:).
Ultramarines: A Warhammer 40,000 Movie (2010)
Ošklivá animace na dnešní standart, ale příběh nebyl tak úplně špatný. Čekal jsem průser, takže mě film docela mile překvapil. 70%
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Bratrstvo neohrožených je pro mě absolutně nejlepší filmové zpracování 2 sv. války. Bez zbytečného patosu a nějakých flashbacků na milenky za mořem, surové až dokumentární vyprávění o partě chlapů, které si oblíbíte a budete prožívat všechny jejich ztráty i vítězství. Doporučuji přečíst i knihu! 100%
Valkýra (2008)
Válečné drama, u kterého bohužel vzhledem k historii víte, že nedopadne dobře, ale i tak Vás film dokáže držet v napětí. Kromě Toma Cruise skvělé herecké výkony. 80%
Hanebný pancharti (2009)
Vrcholy filmu pro mě byly rozhovory s Landou... ale všechny ty konverzační scény, ze kterejch kypělo napětí byly úžasný. Hodně mě bavil i Brad Pitt se svojí angličtinou. 90%
Fm (2009) (seriál)
Další super britskej komediální seriál. Celkově je to trošku hrubější a sprostější než IT Crowds a i když hraje Chris O´Dowd všude stějně, mám ho moc rád. 80%
Bitch Slap (2009)
Nevím jestli to hodnotit jako film... každopádně superčisté Béčko s holkama co maj velký prsa a nestyděj se je ukázat:) Velmi originální titulky:) Moje oblíbená velikost je 3, tak dávám 3 hvězdičky i když nevím jestli si to toto dílo zaslouží:) 50%
Avatar (2009)
Možná jsem se na to moc těšil, ale Avatar je pro mě lehké zklamání. Příběh a postavy stoprocentně předvídatelné, barvičky jak od Walta Dysneye.......... Zkrátka moc pohádka. Efekty samozřejmě perfektní ale trošku lituju, že jsem nezvolil 2D verzi v originálním znění oproti IMAXU, kde mi vyloženě vadilo přeostřování ve scénách a pořád jsem musel hledat právě ostrý objekt. Už se teším až to vyjde na blue-ray a pustím si to v angličtině v HD. Zatím 80%.
Hotel Insomnia (2010) (pořad)
Rozhodně lepší moderátoři než Pavel Anděl:) Mám rád tenhle zvláštní humor:) Super vsuvky typu hlas z hlavy uprostřed rozhovoru:) Doufám, že kvalita poroste a jednou změním na 5 bubáků:)