Recenze (453)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Jak jsem psal u jedničky, tady to je již trochu slabší a oba poslední díly mně trochu splývají. Chci si vzpomenout po pár dnech na nějaké zajímavé scény a nejde to. Je to plné krásných triků atd., ale chybí tomu šmrnc.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Konečně jsem se k tomu dohrabal a shlédl jsem celou trilogii alespoň v jednom týdnu. Hned na začátek jsem, ale viděl to nejlepší ze všech dílů, pak už to šlo trochu dolů ... Martin Freeman je vynikající herec nejenom v Hobitovi, ale i takové Fargo není k zahození.
Pokání (2007)
Zase po nějaké době jsem se díval na film, kde byly reklamy (Prima MAX) a musím říct, že to ty filmy fakt zabíjí ... K tomu jsem hlídal děti a pořád se mladší budil :), protože maminka byla v práci. No a teď k filmu samotnému - děj průměrný až na tu jedinou opěvovanou scénu na pláži, alespoň to trochu nahradil nečekaný konec.
Asterix: Sídliště bohů (2014)
Dnes podruhé viděno a poprvé v češtině s dětmi, které to uchvátilo a smály se o začátku do konce ...
Zataženo, občas trakaře (2009)
Docela v pohodě - neurazí ani nenadchne. Uvidíme, jaká bude dvojka.
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
První série je o krapet lepší, ale i druhá je fakt prdel :)
Myšák Mickey (2013) (seriál)
Moc pěkně zpracované. Na déčku to dávají před osmou a děti to taky mají rády. Manželka se dokonce myslela, že to bude z padesátých let :).
Trpaslík (2017) (seriál)
První díl jsem byl plný očekávání. Bohužel se nenaplnilo ani v dalších dílech a bylo to docela trapný seriál, až na pár vtipných kousků ... Nápad to byl dobrý, ale nějak se to celé vůbec nepovedlo.
Inferno (2016)
Viděl jsem to na dvakrát a i to je důvod, proč mě to asi moc nezaujalo. Dvakrát jsem u toho usnul :).
Dokonalý trik (2006)
Chvílemi jsem se ztrácel, ale jinak pěkný film.