Recenze (187)
Krotitelé duchů (2016)
Proboha, proč???
Letopisy rodu Shannara (2016) (seriál)
Ach ty jednohvězdičkové komentáře těch, co shlédli jen pilot. Děj se totiž rozjíždí velmi pomalu, ale pak je to opravdová klasická fantasy. Plus: obrazové orgie. Mínus: občas nepříjemná vtíravá hudba. Ale ta jen v pilotu, pak se tvůrci uklidnili. Pohodová oddechovka pro fantasy fanoušky. Jen jedna věc mi silně vadí: vyvalený zjev a neustále otevřená pusa jednoho z hrdinů. Kdyby aspoň na chvilku stisknul rty...
Lída Baarová (2016)
Ze všech pohledů naprosto nepovedený film. Renč pro mě začíná spadat do kategorie "na tohle nekoukat". Ale hlavně, že na premiéře měl prezidenta. Já pomůžu tobě, ty pomůžeš mně...
Lovci stínů: Nástroje smrti (2016) (seriál)
Ne, tady nešlo dokoukat ani pilot. A to mám zrzky rád.
Příchozí (2016)
Nevím, jestli bych dal vyšší hodnocení, kdybych nečetl tolik chvály, ale prostě jsem čekal víc. Nedostatečně využitý nápad.
Řachanda (2016)
Ve všech ohledech (od scénáře až po příšerné masky) naprostý trapas. P.S. koukám na příspěvky těch, co hodnotili vysoko - a je to jasné ("se skvělými grimasy") - no, pro tyhle lidi to možná je.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Toho filmu jsem se bál, neboť knihu jsem znal jako své boty. Ale dopadlo to dobře, je to jiné, ale v pohodě. Hlavní bitka skvěle odlehčena přechodem do béčka. Má to kouzlo, které ovšem musí člověk umět vnímat, ne jako někteří komentující, kteří od filmu čekali jen to, že Eva Green ukáže vnady. Mimochodem - jí ta role padne jak ušitá na míru.
Stranger Things (2016) (seriál)
První série: kingovštější než sám S.King. Uvidíme dál.
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Travesti show.
Westworld (2016) (seriál)
Nemůžu hodnotit. Po jednom a půl díle jsem to vzdal - těsně před smrtí nudou. Roboti mě nezajímají. Stejně málo by mě oslovil seriál, kde by trávník udržovaly sekačky několika značek. „Fandil“ bych jim a vcítil bych se do nich zhruba stejně.