Recenze (3 402)
The Whisperer in Darkness (2011)
Skvela prace. Tleskam H.P. Lovecraft Historical Society a zavidim jim jejich odhodlani.
5 centimetrů za sekundu (2007)
Life's a bitch and then you die, but it's... beautiful.
One Piece - Mrtví nemluví (2023) (epizoda)
Trosku pomalejsi dil, kde dostavaji prostor nove postavy a hrozby na ukor nasi party.
Hoši o ou kodomo (2011)
Tentokrat lehce psychedelicke, audiovizualne stejne bohate a napadite a samozrejme ocekavatelne plne epickych mraku, hvezdnych obloh, dveri do jinych svetu a kolejist.
One Piece - Muž se slamákem (2023) (epizoda)
Je to úplně debilní. Miluju to!
Ahsoka - Část 6: Daleko, předaleko (2023) (epizoda)
Prospelo tomu, ze se vykaslali na nudne akcni sceny. Neprospelo tomu, ze se zase mocne sazi na me nezname legacy charaktery.
One Piece - Romance Dawn (2023) (epizoda)
Hahaha, to je takova kokotina, to se mi bude libit!
The Show (2020)
Northampton, sny, soukroma ocka, srpek mesice, superhrdina a ukradeny zlaty kriz. Alan Moore nam napsal a hral v psychedelickem snimku, ktery sleduje cestu bizarniho skrz jeste bizarnejsi vysetrovani. Pro fanousky Moorea jde o laskominku.
Čarodějnice (2015)
Atmosfericka hodka a pul zkoumajici stret tmrstvi s moznym nadprirozenem. Bavil jsem se vizualem z predminuleho stoleti, bavil jsem se nad vykony ustredni petky a bavil jsem se nad rozpletanim mysteriozniho pribehu.
To Catch a Killer (2023)
Paradni detektivka v temnem kabatu se skvelou ustredni dvojkou a skvelou Fincherlike atmosferou.