Recenze (3 394)
Městečko Twin Peaks - Obr s Tebou (1990) (epizoda)
Zatim snad nejabsurdnejsi dil.
Městečko Twin Peaks - Poslední večer (1990) (epizoda)
Paradni finale. Jak se pro tak zamotany serial slusi, k ukonceni nedoslo a ja se nemuzu dockat dalsi serie.
Ztracené město Z (2016)
Jde vlastne o komorni psychologickou studii, ktera se skvele maskuje dobrodruznym filmem. Je to na prvni pohled opravdu pomalu vypravene ale s tak ukrutne fungujici atmosferou, ze se nedaji odtrhnout oci od platna. Vizual je uzsne strohy a spinavy, herci jsou paradni a ja litoval, ze se netoci vic podobnych filmu.
Městečko Twin Peaks - Čas poznání (1990) (epizoda)
Skvele, neustale dostavame dalsi dilecky skladacky, ale ze bysme byli blize k celkovemu obrazu? To tedy ne.
The Carter (2009)
Autor se snazi o nejakou kontroverzi, ale ustredni postava si ho vubec nepousti k telu. Takze divak je skrz dokumentaristu "jen" nezucastneny pozorovatel a moc se toho nedozvi. Coz je rozhodne skoda, materialu by tu bylo…
Městečko Twin Peaks - Cooperovy sny (1990) (epizoda)
Linky vsech postav se prohlubuji a zamotavaji cim dil tim vic. Vypada to, ze jsou vsichni proti vsem a vsichni se vsema. Moc se mi ale libi prohlubujici se mysteriozni nadech tajemna.
Team Thor: Part 2 (2017)
Co fungovalo v prvnim kratasu, tady funguje stale skvele. Je strasne fajn videt, jak si za sebe v Marvelu umi delat srandu.
Team Thor (2016)
O tretiho Thora nemam vubec strach. Je v tech nejlepsich rukou, jak ukazuje tento prijemny a vtipem nabuseny kratas.
Hra o trůny - Dračí kámen (2017) (epizoda)
Paradni uvod do sedme rady jen co je pravda. Vsechny linky jsou skvele rozehrane k tomu, abysme dostali nabusenou radu a vypada to, ze ji fakt dostaneme. Po vizualni strance to je jeste vetsi zradlo nez posledne, kamera uzasna, kulisy bombasticke a celky valecnych lodi a fantastickych mest? Radost pohledet.
Paterson (2016)
Paterson je zdanlive o nicem, zdanlive je strasne pomale vypraveny, ale pritom tu mame docela dost zivotnich pravd aby byl film opravdu naplnujici a i strhujici.