Recenze (3 394)
Moon Knight (2022) (seriál)
Zacina me ta marvelovska serialova formule (oproti filmove) uz celkem nudit. Ja bych si tak pral Moon Knighta se stejnym obsazenim ve filmove podobe.
Moon Knight - Bohové a monstra (2022) (epizoda)
Konecne dojde na nejakou akci a dokonce i celkem epickou. Ale stale jen v ok kvalite. Ale nemuzu se zbavit pocitu, ze jsme zase dostali klasicke finale stokrat videne a okorenene o povinne teasovani na dalsi radu.
Za hranicí - Ztráta (2022) (epizoda)
Neocekavany nalez tomu dava trosku nove stavy.
Největší showman (2017)
Je to kycovita sragora s tema nejhorsima popickovyma stredouproudyma pisnickama a tanecnima cislama jak z jakehokoli nahodneho klipu popovych hvezdicek. Opravdu to neni muj salek caje, ale proti gustu...
Za hranicí - Čas (2022) (epizoda)
Dej nam postupuje dopredu, ale ne tak rychle jak bych si pral. Zaver zase dostane grady, ale proc musime sledovat randeni a podobne veci?
Malaria (2012)
Uzasny kratas. Edsona Odu budu sledovat.
Ambulance (2022)
Bay si hraje s dronama a vyleze mu z toho adaptace GTA a zaroven jeho nejlepsi film za dekadu? Ano, prosim!
Ruská panenka - Únik mozků (2022) (epizoda)
Jo. Sice to trvalo tri dily, ale zacina se to rozjizdet.
How They Get There (1997)
Tak Spike byl hravy a temny uz v uplnych zacatcich.
Ruská panenka - Coney Island, zlato (2022) (epizoda)
Neni to uplne dobre znameni, kdyz u pulhodinove epizody sedmidilneho serialu se koukam na hodinky.