Poslední recenze (36)
Zlatý časy na Klondike (2016) (amatérský film)
Herecké výkony na úrovni venezuelské telenovely, ale nemějme to hercům za zlé, s lepším scénářem by to mohlo vypadat lépe. Kamerové záběry vybadají jako od dítěte ze základní školy, navíc střih bez jakéhokoliv citu završuje tuto shitparádu. Jediné pozitivum je hudba, ale ani ta nevytáhne takový brak z “Odpadu!”.
Sládci v přízni (2020) (seriál)
Neviděl bych to tak zle, jako většina na ČSFD. Seriál není žádným mistrovským dílem, ale splnil přesně to co jsem hledal... mentálně nenáročný humor a oddechovou atmosféru.
6 underground: Tajné operace (2019)
Film plný zběsilých prostřihů, které na sebe ne příliš navazují, navíc plno chyb a to i ve speciálních efektech a akčních scénách, na kterých je tento film vystavěný nedokáže spasit ani humor Ryana Reynoldse...zkrátka vysoká očekávání nebyla naplněna, ba naopak. Takže film s obrovským potenciálem se stal ještě větším zklamáním.