Recenze (1 153)
Pýcha a předsudek (1995) (seriál)
Nutné vidět v originále. Oba české dabingy jsou neskutečně zprzněné.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Pro mě nejlepší český film 70-tých let.
Pád (2013) (seriál)
1. sezóna (viděna 2013) jednoznačně za 100%, Gillian Andersonová je skvělou volbou. Pokud jde o 2.sezónu, tak ačkoliv vraha známe scénář neustupuje. Výborná kamera. 95%/ update 3 sezóna - po závěru té druhé byla částečně načata, ale nechci tady spoilerovat. Nicméně z mého pohledu 3.sezóna drží jedině díky skvělé Gillian Anderson.
Rain Man (1988)
Skoro jsem zapomněl jak skvělou kameru film má.
Princezna a písař (2014) (TV film)
Jako poslední roky velmi slabá štědrovečerní pohádka. A že princezna Amálka vypadá jako předělaný chlap byl záměr?
Láska na vlásku (2014)
Jasně nejhorší z vánočních pohádek 2014.
Daleká cesta (1948)
Pánové a dámy to je film z roku 1948!
Osmy (2014) (TV film)
Naštěstí to za mě výstižně napsal uživatel "honajz" a tímto mu děkuji. A jen dodám, že Trojan neumí hrát opilého.
Před soumrakem (2004)
Chodíme a žvaníme.Nenapadlo mě, že to může být ještě horší než předchozí snímek z roku 1995.
Před úsvitem (1995)
U mě tohle nefunguje.