Recenze (1 139)
Druhý dech (1988) (seriál)
Jo na tuto perlu jsem málem zapomněl. Všichni zúčastnění, od pana Bočana, p. Pelanta, p. K.Svobody a hereckého ansámblu by měli všechny vydělané peníze dát na charitu.
Neviditelní (2014) (seriál)
1.díl - esence trapnosti - 10%, 2.díl - menší zlepšení - 60%, ale na Tondu Blaníka to nemá., 3.díl a 4. díl opět menší zlepšení - 70%, 5. díl - 50% - jako na horské dráze, 6. a 7. díl - stagnace - 50%
Bony a klid 2 (2014)
100% souhlas s uživatelem Tsunami_X: "...jenom zatraceně prázdný, hloupý a neskutečně diletantský." Ale nedalo se to vydržet a po 25min vypínám a mažu. Prodej takového produktu je zlodějina prvního stupně!
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
1. díl - 50% za snahu o seriál ze soudního prostředí. Zatím za nejslabším článkem považuji hlavního představitele.
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Viděl jsem (spíše slyšel dialogy) dvou dílů a opravdu nerozumím tomu, z čeho vychází zdejší názory, že jde o reálné zpracování. To vám stačí, že je to "na motivy" skutečných případů?? Tak proč tak malé hodnocení u MAJORA? Ten byl taky inspirován... Je to parodie na práci kriminalistů, advokátů a státních zástupců. Mnohem horší scénáristická práce než u EXPOZITURY, ale zato financováno z veřejných peněz! Hodnotit hvězdičkami nebudu, protože si raději pustím z poslední doby toto: CASE HISTORIES, WHITECHAPEL, BROADCHURCH nebo THE FALL.
Deník Dity P. (2013) (pořad)
Pokud na tohle šla jediná koruna z veřejnoprávních poplatků, tak by za to měl někdo sedět.
Geronimo (1993)
Nebudu hlasovat, z filmu jsem včera viděl tak 30%, ale vracet se k němu nebudu. Za kamerou snad byl nějaký amatér nebo co?
Racek Jonathan Livingston (1973)
Nebudu hlasovat, protože jsem vydžel sledovat dnes tento film jen 15 min...