Recenze (1 141)
Smrtonosná zbraň 3 (1992)
Nejlepší díl ze "zbraní"./ A dneska 18.4.2019 na to čumím asi po desátý.
Pýcha a předsudek (1995) (seriál)
Nutné vidět v originále. Oba české dabingy jsou neskutečně zprzněné.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Pro mě nejlepší český film 70-tých let.
Pád (2013) (seriál)
1. sezóna (viděna 2013) jednoznačně za 100%, Gillian Andersonová je skvělou volbou. Pokud jde o 2.sezónu, tak ačkoliv vraha známe scénář neustupuje. Výborná kamera. 95%/ update 3 sezóna - po závěru té druhé byla částečně načata, ale nechci tady spoilerovat. Nicméně z mého pohledu 3.sezóna drží jedině díky skvělé Gillian Anderson.
Rain Man (1988)
Skoro jsem zapomněl jak skvělou kameru film má.
Daleká cesta (1948)
Pánové a dámy to je film z roku 1948!
Wallander - Sorgfågeln (2013) (epizoda)
V celé třetí sezóně skvěle ztvárněná nastupující Alzheimerova nemoc.
Wallander - Försvunnen (2013) (epizoda)
Film měl všechno co má mít severská detektivka.
Katyň (2007)
A kdy nějaký český režisér natočí film o noci z 8. na 9. března 1944 v Osvětimi-Birkenau?
Vzpomínky na Afriku (1985)
Když se nedokážete odtrhnout v sobotní dopoledne od filmu, který jste viděli asi tak 10x, tak to asi něco znamená.