Recenze (1 141)
Úlovek (2009) (seriál)
Skvělý Tom Hardy.
Fargo (2014) (seriál)
1. sezóna - souhlas s uživatelem Radek99 - 80%/ 2. sezóna - nejpovedenější "pokračování" letošního roku 2015 - 90% + rehabilitující výkon Kirsten Dunst. / 3.sezóna - 90%/ 4. sezóna - velmi dobré, rozehráno až příliš mnoho postav a ty poslední tři díly to místy sráží dolů - 75%. NICMÉNĚ jako celkem nelze jinak než 5 hvězdiček.
Ostré jako břitva (2008) (seriál)
1. série - výborná a casting skvělý - 95%, 2. série - trochu slabší - 85%, 3. série - cesta dolů, ale stále velmi dobré - 80%
Agatha Christie's Poirot - Opona - Poirotův poslední případ (2013) (epizoda)
Velmi důstojný závěr.
Sobecký obr (2013)
Skvělá práce s dětskými herci. A rozhodně to není pro slabé povahy, jak je patrné ze zdejších rádoby komentářů. A vizuálně vskutku radost.
Shake Hands with the Devil (2007)
Rozhodně o třídu lepší než Hotel Rwanda.
Monty Pythonův létající cirkus (1969) (seriál)
Nádhera.
Apokalypsa (1979)
Poprvé viděno počátkem 90-tých v kině a bylo to něco úchvatného. Následovalo televizní zklamání u prodloužené verze.
Memento (2000)
Rozhodně film patřící do první padesátky.
Mezi zaslepenými blázny (1998) (seriál)
Skvělé, ale veřejnosti bohužel téměř nedostupné.