Recenze (1 141)
Opera (2021) (seriál)
1. sezóna - vážně by mě nikdy nenapadlo, že mě bude bavit seriál o baletu - 80%
Promlčeno (2022)
Překvapivě velmi dobré, kompaktní.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Tahle sérié tak nějak kopíruje Gaussovu křivku.
Donkerbos (2022) (seriál)
Koukatelná jihoafrická krimi série, zajímavé lokace a na televizní zábavu nadprůměrná kamera.
Ztracené květiny Alice Hartové (2023) (seriál)
Škoda dílů 4 a 5, které prostě byly scénáristicky nezvládnuté. Chápu logiku 14 letého posunu v čase, ale pak měl být příběh/nepříběh s Oggim vyprávěn jinak, protože takhle je to absolutně nevěrohodné, včetně navazujícího útěku z domu atd. Asi by bylo zajímavé vzít do ruky knihy, jestli ta to pojmula jinak.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Vážně nevím jestli 3 nebo 4.
Jeden život (2023)
Výborné zpracování tématu. Ve srovnání s Anthropoid (2016) může sloužit i jako výukový materiál jak něco dělat a něco nedělat.
Star Trek II: Khanův hněv (1982)
Rozhodně o velký kus lepší než první film a to je od sebe dělí jen pár let.
Manayek (2020) (seriál)
Systém chrání sám sebe.
One Piece (2023) (seriál)
Trochu méně nadšení než recenze od "Jirka_Šč", ale věcně vlastně souhlasím. V rámci svého žánru vážně možná i za 5 hvězd.