Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Dr. House (2004)
Červený trpaslík (1988)
Dobrá znamení (2019)
Haló, haló! (1982)
The Orville (2017)
Futurama (1999)
Agentura Jasno (2006)
Galavant (2015)
Život beze slov (2016)
Možná jsem špatný člověk, ale ten seriál mě absolutně nezaujal kvůli chlapci s mozkovou obrnou, ani kvůli dalším dvěma dětem. Ovšem vztah manželů DiMeo je něco unikátního a jejích smysl pro humor a řešení situací je geniální. Kvůli Maye a Jimmymu se na Speechless podívám určitě ještě několikrát a budu očekávat nedočkavě třetí sérii. Společně s ředitelkou školy ti dva tvoří seriál, u kterého brečím smíchy. Nádhera.