Recenze (380)
Kult hákového kříže (1998)
American History X je poměrně dost opomíjený snímek především co se týče hereckých výkonů a režie.Tony Kaye má řemeslo v ruce,je vidět,že scénář si přečetl a s rozumem a pochopením ho bez citového zabarvení převedl na plátno.Z plátna doslova jiskří herecký koncert Edwarda Nortona,pro kterého to jistě znamenalo přestát slušnou dávku emocí.Je skvělé vidět co je schopen někdo takto natočit,ale ještě více,že se to opravdu pořád děje.Dokonalá studie extremistických hnutí a jejich následků.Dobře,že to neskončilo ani u podprahového cítění pro nacismus v umění.
Ronin (1998)
Až na pár efektivních scén(honička v Paříži je úžasná)a dvou zvratů,je to jen další tuctová akční zábava.Výkony Rena a De Nira jsou pro mě celkem zklámáním...
Seznamte se, Joe Black (1998)
Tenhle film budu vždycky trochu hůře snášet a to kvůli naprosto nevhodnému výběru hlavní role. Brad Pitt tenkrát býval ještě děsivě průměrný herec a nenabízel nic navíc. Joe Black rovněž bohužel nenabízí nic navíc.
Šmankote, babičko, čaruj! (1998)
Duo Vondráčková a Konvalinková dokazují,že jsou opravdu trapné,
Tyranosaurus Rex - návrat do období křídy 3D (1998)
Bylo hodně spekulací o tom,že je Imax nedokonalá technologie a u tohoto snímku se to potvrdilo.Tento 3D projekt mě neslovil ani svoji výpravou,příběhem a dokonce ani můj prožitek nebyl stoprocentní ba ani poloviční.Prý hranice mezi realitou a fantaziií.Pche!Pro mně to znamenalo spíše hranice mezi nekonečnou nudou a utrpením,neboť mě příšerně iritovala hluchá místa typu záběrama na hlavní postavu a rádoby moudra a spekulace.Ještě,že mě lístek stál jen polovinu,to už bych byl potom opravdu naštavý a pomstil bych se ponecháním si Imax brýlí.
3 nindžové v zábavním parku (1998)
Hulk Hogan nezklamal.Taková pí..vina se jen tak nevidí!
Con Air (1997)
Počkal jsem si až do svých 22-ti let a jsem naprosto unešený. Vybroušený akční klenot z dob, kdy se režiséři nebáli hlavního hrdinu pořádně pocuchat, a diváka neustále překvapovat promyšlenými zvraty. Celé dvě hodiny jsem seděl jako přikovaný a nemohl odtrhnout oči od životního kumštu Simona Westa a akční role desetilet pro Nicolase Cage. P.S. Vtipné, ale celou dobu jsem si myslel, že to natočil Michael Bay.
Extra život (1997)
Příjemná podívaná s kouzelnou dvojicí Ewan a Cameron.Na Boyla celkem milá změna,který si ale ne až tak dobře rozmyslel co vlastně točí,takže z toho vznikla dojemná,groteskní,ale i dramatická jízda únosců,kteří ani pořádně něvědí co vlastně chtějí.Co ale tomuto filmu pomohlo bylo zvolení země,kdyby to Boyle natočil na Ostrovech,nevyznělo by to tak jako ve Státech.Nakonec hudba byla fajn,obsazení vcelku taky(i na poměrně vyšinutého Holma) a vše hezky podtrženo skvělou kamerou.Je to úsměvné,nikoli ale vtipné....
Hvězdná pěchota (1997)
Naprostá bomba! Tenhle film snad ani nemá chybu co se týče stylizace, příběhu, akčních scén, herců a myšlenky vůbec. Paul Verhoeven si tu bere na paškál snad všechny známé globalizační faktory dělá si z nich takovou prdel, že se nedivim, že to ani diváci nepobrali .Nejlépe vykreslená je zcela jistě militaristická propaganda, fašistická společnost, kapitalisticé uspořádání světa a celý ten americký brainwashiing. Casper Van Dien jistě hraje svůj vrchol a Denise Richards tu také není jen na okrasu, i když se na ni ehm... hezky kouká. "Do you want to know more?"
Justine: Sen noci svatojánské (1997)
Kupodivu ještě horší než první díl.