Recenze (380)
Shrek 2 (2004)
Po jedničce jsem už nečekal žádný zázrak,ale tohle mě opravdu nepotěšilo.Těšil jsem se na originální směsici vtipů ve svižném podání,jako tomu bylo v jedničce,jenže to jsem nečekal,že se to nepovede ani z poloviny.Většinu nápadů a vtipných chvilek bylo nastrčeno do jedničky a aby toho nebylo málo i děj se odehrává prakticky na stejné bázi.Vtipy už tu nepůsobí vtipně,nýbrž trapně a trochu brzdí svižnost filmu,tam kde by mohl být hudební doprovod je hloupě vyhlížející kocour,který má jediné opodstatnění vykulit oči a jít domů.Neřikám,že je to ryze nepovedený film,naopak,ale po tak nádherné a na nic si nehrající jedničce je to obyčejná podívaná,obyčejný animovcaný film a to je trochu málo.
Hledá se Nemo (2003)
Tohle je mistrovská filmařina,ať už animovaná.Nejlepší "animák" všech dob!
Krásná pokojská (2002)
Neuvěřitelně nudná a hloupá komedie s nejhorším obsazením všech dob.Ještě teď se směju,jak někdo mohl Ralpfa Fiennese obsadit do romantické komedie,jako lamače dívčích srdcí a Jennifer Lopez obsadit jako pokojskou.Pro mě absolutní výsměch filmové kultury.
Zvětšenina (1966)
Dosud jsem nepochopil o co v tom filmu jde,ale asi bude zajímavý,když jsem u něj vydržel až do konce.
Columbo - Není čas na umírání (1992) (epizoda)
To jakoby ani nebyl Colombo.Obrovské zklamání.Tak špatný díl tu dlouho nebyl.
Evita (1996)
Hold nejsem fanoušek muzikálů,zvlášť když se tu JENOM zpívá a nic víc,ale Madonna byla úžasná,ta na mě skutečně zapůsobila.
Columbo - V nouzi poznáš přítele (1974) (epizoda)
Určitě nejlepší díl seriálu.
Vaterland - Lovecký deník (2004)
Tak nevim,jak to režisér myslel,ale je vidět,že je to film vycucanej z prstu bez jakékoli pointy a příběhu.Tohle se opravdu nepovedlo.Navíc 100 korun za takovou nudu je zložin,daleko větší než nějaké pirátství!
Neznámý (2006)
Nebýt SAW,tak je to originální film,nicméně je zajímavý a heci jsou dobří.
Papež Jan Pavel II. (2005) (TV film)
Zajímavě natočený dokument,jen to obsazení mi tam nějak nesedlo.