Poslední recenze (50)
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
80% Je to napínavé od začátku do konce. Nevím jak moc se film liší od knihy,ale film je rozhodně dobrý. Má své hororové okamžiky a občasné zvraty filmu dodávají filmu skvělé tempo. Těším se na třetí díl.
Na stojáka (2004) (pořad)
60% Úroveň stand-up comedy Na stojáka je dost různá. Především kvůli hercům. Občas pobaví, ale někdy taky ne. Pro mě největší favoritkou a jistotou tohohle pořadu je jen Iva Pazderková a její role tupé blondýny, která je velice originální a velice zábavná. Dobře pobaví i Pavlásek. Co se týče ostatních komiků, tak někteří pobaví jiné ne.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
80% Bylo to fajnové, ale mám takový pocit, že minulý díl od Matthewa Vaughna byl přece jenom lepší. Tenhle díl je taky super, ale přece jenom tomu něco chybí. A ten příběh je trochu horší a působí dost přeplácaně. Ale pořád je to pecka, možná by to bylo více epičtější kdyby se do režie chytil opět Matthew Vaughn. Ale musím říci ,že Bryan Singer své řemeslo naštěstí stále ovládá, což je dobře, protože film drží celý pohromadě.