Recenze (791)
Samuraj (2003)
5* zafilm.Odpad za cesky nazev.
Takeshis' (2005)
Neuveritelny nesmysl. Neuveritelne vtipny film. Umelecke,ale neintelektualni. Takeshi si postavil pomnik, ano velice dadaisticky pomnik :-).
Kikudžiro (1999)
Japonsky humor-pro nekoho zvlastni... je v tomto podani velmi originalni. Presto je tato komedie "on the road" nabyta take silnou davkou vaznych nalad a reflexi. Dokonala muzika od Joe Hisaishido.
Příběh z Tokia (1953)
Jeden z nejvyse hodnocenych snimku svetove kinematografie.Nekdy malo je nejvic.U Tokyo monogatari to plati beze zbytku.Film filmu a pravda pravdouci.Nejuzasneji je tempo filmu...velmi pomale a v tom je jeho kouzlo. Je to nej!
Tora! Tora! Tora! (1970)
Stale neverim, ze v kontextu tohoto dila, zde padaji srovnavani s Pearl Harborem Michaela Baye. Ano jsou to filmy o jedne a te same udalosti, ale podle me srovnavani neni na miste ( a to nic proti Bayovi).
Veselé Vánoce, pane Lawrenci (1983)
Pro me urcite nejlepsi snimek z prostredi japonskych zajateckych taboru. Ryuichi Sakamoto autor uzasne hudby nejen k tomuto filmu si zahral jednu z hlavnich roli a stejne jako jiny hudebnik na platne (David Bowie) se sveho ukolu zhostil na vybornou. Celkove skvela japonsko-britska koprodukce. Ostastne od rezisera filmu Korida lasky se nic nez uzasne ocekavat nedalo.
Poslední císař (1987)
Uzasny pribeh, uzasna hudba...David Byrne a Ryuichi Sakamoto.9 Oscaru!
Hrbáč (1959)
Krasny stary dobrodruzny a tajemny snimek.Ano je to naivni a ma to par chyb.Presto silny zazitek.
Nelítostný souboj (1995)
Konecne Al a Robert spolu na jednom platne i kdyz to notnou dobu vypada, ze se vidi mozna tak maximalne na vzalenost 200 metru.(V druhem dile Kmotra to bylo nekolik desitek let). Model nesympaticky policajt a prijemny gangster funguje opravdu paradne.
Miami Vice (2006)
Jednoznacne nejslabsi reziseruv pocin. Odpad to veru neni, ale velike zklamani ano. Krome toho ten pribeh je upne stejny jako v jednom dile serialu "Robbery Homicide Division" s Tomem Sizemorem. Ale za Gong Li hvezdu pridam.