Recenze (791)
Vrchní, prchni! (1980)
Jeden z nejlepsich filmu nasi krasne, bohate a kulturni zeme.
Afrika aneb Češi mezi lidožravci (2004) (divadelní záznam)
Menim na pet hvezd. Jako vino k archyvaci urcene. Cim starci tim lepsi.
Dlouhý, široký a krátkozraký (2006) (divadelní záznam)
Mozna , ze tato pohadka, jak kolegove podotykate, uplne pro deti neni, ale ja jako sedmilety Risa jsem ji miloval. A do ditete jsem mozna az do dnesnich dnu zaklety... .
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Jsou role ve kterych je tak nejak pan Smoljak lepsi. A pak jsou role a neni jich malo... , ve kterych je pan Sverak proste dokonali. Pratele, mel jsem to neuveritelne stesti a videl to nazivo.
Kulový blesk (1978)
Filmovy skvost.
Dvaadvacítka (1998) (pořad)
Tak tohle byla fakt soda. Divenejsi nez ta ceska? Petre, rozhodne konzistentnejsi.
Pozor, vizita! (1981)
Kde pa, pan Kachyna umel, malo platny. A pan Hrusinsky jak by smet. Jeden jako druhej, hergot kadet!
Talentovaný pan Ripley (1999)
Skvely reziser, a ano musim to rict, mlady Hollywood ma i skvele mlade herce.
Pan Nikdo (2009)
The Curious Case of Benjamin Button? Fontana? 2046? Maly velku muz? Vecny svit neposkvrnene mysli? Donnie Darko? Butterfly Effect? Rozhodne zajimavy film. Ten soudtrack mi az podezrele pripomina dobu co jsem poslouchal kdyz mi bylo devet.
Muž, který se mi líbí (1969)
Pet hvezd, treba jen pro ten fenomenalni zacatek filmu. Na Claudea Lelouche jsou kritici i mistni prispivatele doslova macesti. Pro me nepravem.