Recenze (181)
Tenet (2020)
Časoprostorová sračka, kde nikdo neví a všichni vědí...a divať se na ten fusaty gzycht sem vydržel chvilu. Kamera a střich teš na hovno.
Osm dní (2019) (seriál)
Gdyž sem uviděl, že to je od dojčáku, tuš se ani němusim divať a vim, že to stoi za guvno. Stejnak myslim, že žadny meteorit nima dosť velki na zničeni Evropy, bo stači ta "frau merkel". Ta uš Evropu rozdupala na mraki...
Zlý časy v El Royale (2018)
...je ti odpuštěno, Milesi, ve jménu otce i syna i ducha svatého. Dobrý nářez a bezva muzika.
Poslední kouzlo (2006) (TV film)
Teprve dnes jsem se na chvíli díval na tuto "pohádku". A vůbec nelituji, že mne to jaksi obešlo. Není o co stát. Vlastně to bylo vyjádřeno přimo ve filmu: "To by mohla být mezinárodní ostuda." S pohádkou to nemá nic společného. A kdo to neviděl, o nic nepřišel.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Tak takhle, pane Zelenko, opravdu ne. Jak se říká, všechno špatně. Nedoporučuju ani svému nepříteli. A nejvíc mne štve, že platím koncesionářské poplatky ČT a ta vyhazuje penízky všech poplatníků za takovéhle slátaniny. Pohádka se tomu opravdu říct nedá. Jednu hvězdičku dávám za snahu hereckých bardů, kteří to však nevytrhli.
Tajný život mazlíčků (2016)
Můžu jenom doporučit, úžasná animace, slušný příběh, dobře jsem se bavil.
Tvář vody (2017)
Slušná pohádka. Klidně můžu doporučit.
Dáma a Král (2017) (seriál)
Totálně vypatlaný seriál. Naprostá kravina. Víc k tomu nemám co dodat.
Prázdniny v Provence (2016)
Gdybych na taku kravinu šel do kina a zaplatil vstupne, tak mě určitě trefi šlak. Za taku zhulenosť se maju režyseři střilať.
Tomb Raider (2018)
Lara utika a utika a pada a zas utika a leze a střila a zas utika a utika...a ešče tam je teho vice. Dobry filmek. Inač ty dva AKačka bych bral teš.