Recenze (55)
Notting Hill (1999)
Skvělý film - příjemná oddechovka a místy velmi vtipná 😉👍
Avengers (2012)
Skvělá podívaná, výborný hlášky a dokonalé filmové efekty! Určitě stojí za shlédnutí ;-)
Bohemian Rhapsody (2018)
Naprostá paráda! Lahůdka nejen pro muzikanty!!!
Utrpení mladého Boháčka (1969)
Podle mě je to životní role Landovského. Společně se Zázvorkovou naprostá herecká extratřída - to se musí vidět :-)
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Neskutečný hlášky! Jeden z mála seriálů u kterých se nahlas tlemím :-) povedená věc!
Ten svetr si nesvlíkej (1980)
Skvělá Janžurka, skvělá komedie ;-) pobavilo!!
Soudy Kláry Slámové (2017) (pořad)
Tohle je opravdu zoufalost...
Vinnetou (1963)
Dokonalý film plný ušlechtilosti, krásy, padouchů a hrdinů. Skvělá hudba...prostě naprosto povinný film pro každého ;-)
Holky z porcelánu (1974)
Krásný nenáročný příběh obyčejných holek ze skladu. Bezstarostný - prostě pohoda ;-) mám ho moc rád a pro tu atmosféru si ho občas pustím!
Grandhotel (2006)
Baví mě ta atmosféra... scénář nic moc, ale výborná hudba. Parádní záběry na Ještěd, jednou stojí za mrknutí ;-)