Recenze (55)
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Šílenost! Princezna je snad ještě horší, než scénář...to tady ještě nebylo...
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
Skvostná hra - Bára Hrzánová je asi jedinou herečkou, která si takovou roli může střihnout! Jen mě trochu vadil afektovaný projev Jarmily Vlčkové - podle mě to trochu přehrává, ale jinak za mě plný počet!
Polární expres (2004)
Krásná vánoční tradice - vždy mě dokonale naladí na Vánoce i přes to, že Santu nenávidím ;-)
Vánoční prázdniny (1989)
Je to hrozná kravina, ale nedokážu si bez tohoto filmu představit Vánoce :-) Prostě asi vzpomínky, no...
Krakonoš a lyžníci (1980)
Úžasný film o rakousko-uherském životě v Krkonoších! Jeden z mála filmů, bez něhož si nedovedu pŕedstavit Vánoce ;-)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Kultovní seriál sršící úžasným britským humorem! Holky ho moc nemusí, ale chlapi se u něj královsky pobaví :-)
Walk the Line (2005)
Hodně dobrej film a výborně nahrané písničky JC! Někdy snad i líp než originál ;-)
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Naprosto skvělý legendární film! 25.5. nikdy nevycházím bez ručníku ;-)
Dokonalý šéf (2015)
Skvělej film! Jako milovník dobrého jídla jsem si to fakt užil a souhlasím s tím, že dobrej kuchař musí být tak trochu magor ;-) doporučuji všem gurmánům!
The Boy (2016)
Slušně natočený horor, dobrá hudba! Jen ten konec v autě nic moc...