Recenze (55)
Doktor z vejminku (1982) (seriál)
K seriálu mě přilákala úvodní písnička, kterou jsem měl rád dlouho před tím, než jsem seriál viděl. Je to i po letech milá podívaná. Růžek a Somr samozřejmě perfektní. Hanzlíkovi a Kolářové podle mě trochu uškodil scénář (občas jsou maličko trapní). Skvělej je v jednom díle Heřmánek...a vůbec - spousta hezkých dalších postav. Podle mě určitě stojí za shlédnutí ;-)
Blbý a blbější (1994)
Když jsem film viděl jako puberťák, hodnotil bych štědřeji. Teď mě ta hloupost nějak vytáčí (asi jak jí je v reálném životě čím dál tím víc). Psí auto je ovšem skvělé dodnes ;-)
Superman (1978)
Klasika všech klasik! Zajímavé je, že se mi víc líbí záporná hrdinka, než oblíbená novinářka :-))
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Geniální Menšík a namlouvací rituál na plese :-) Skvělá je takdy scéna, kdy dorazí Pucholt domu a má v posteli holku a jeho následný rozhovor s rodiči v posteli... tenhle film prostě nemá chybu!!
Vlastníci (2019)
Podle mě výborný námět na film. Bezesporu skvělí herci, ale nemohu se místy zbavit dojmu, že trochu přehrávají. Vypjaté situace jsou občas trochu nereálné a přehrané. Ale jinak chválím - tento film patří určitě k těm povedenějším :-)
Šifra mistra Leonarda (2006)
Fantasticky natočený film! Od samého začátku až do konce... Audrey je tam božská... a hudba taky výborná!! A asi dlouho budu mít před očima mnicha :-))
Hovory H (1968) (pořad)
Úžasné mistrovství pana Horníčka! Skoro bych napsal: povinná klasika!!
Premiér (2019) (seriál)
Tak tohle se fakt nedá... :-)
Dobrá Voda (1982) (seriál)
I když se koní bojím, Dobrou Vodu si pustím moc rád. Úžasnou plejádu herců u mne korunoval Haničinec. Možná Vaculík by nemusel bejt tak přeslazenej, ale to už je opravdu detail. Koním i lidským osudům čest!
Hoří, má panenko (1967)
Film, který tak skvěle vystihuje Čechy, že ho snad ani nikdo ze zahraničí nemůže úplně pochopit... Nezapomenutelné skladby tanečního orchestru a ukradená tlačenka! Dokonalost!