Recenze (60)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Nemůžu jinak...
Drive (2011)
Teda, takhle stísněný pocit jsem dlouho neměla. Fascinující filmařská práce. Konečně.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Tak tohle měla být smrt Pána zla? Pfff. A co ten konec? Kdo čeká moc, nedostane (skoro) nic.
Luther (2010) (seriál)
Jednoduše : Vau!! :)
Děcka jsou v pohodě (2010)
Nic moc zajímavého...
Opravdová kuráž (2010)
Musím uznat, že mám slabost pro westerny. Takže bezkonkurenčních pět hvězdiček. Na konci jsem skoro nemohla dýchat. Skvělý film ( a ta nejvíc fousatá postavička byla k sežrání).
Zelený sršeň (2011)
Paráda :)
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Škoda, že museli skončit :(
Machři (2010)
Prostě setkání kámošů na chatě a náhodou to někdo natáčel :) příjemná jednohubka.
Komici (2009)
Kde jsou ty doby chytré taškařice? Apatow dospěl nějak moc rychle...a chybí mi ta lehkost jiných jeho děl.