Recenze (13)
Pojď si hrát (2020)
Veľmi primitívny horor s neskôr až otravným autistom, natočený do štýlu aby to vyzeralo. Celý film mal hlúpu atmosféru.. ale nie takú hlúpu, aká u hororov býva, ale takú fakt že prij*banú. 4 Decká kričia v celom dome, robia bordel, praskajú žiarovky, a obe matky spokojne spia vedľa. Nervy na hlúposť filmu 9/10, film 4/10.
Reparát (2016)
Trohu zamotaný, niekedy nasilu vtipný, typický Sandlerovský film, respektíve komédia. Originálny príbeh, no v niektorých častiach chýbal humor v pravom slova zmysle. Miestami chýbal aj hlavným postavám, ale od filmu so Sandlerom v hlavnej roli je to asi očakávané. Film na vyplnenie večernej zábavy je vhodný, no znova by som si ho už nepozrel.
Živí mrtví: Počátek konce - Série 2 (2016) (série)
Prvá séria bola len naťahovačka s celkom nudnými zápletkami a preto máte pocit že séria druhá bude len horšia. No čo sa nestalo. Dej a herci sa konečne rozbehli a začalo sa diať niečo čo ma udržalo. Konce dielov bývajú väčšinou pekné kinematografické zábery s hudobným podkladom ktorý sa k nim vážne hodí, ale stále sa v seriáli nachádza niečo, kvôli čomu nemôžem dať plné hodnotenie. Sú to občasné chvíle s nudnými hádkami medzi účinkujúcimi a zbytočné naťahovanie, ktoré ešte pretrváva z prvej série. Každopádne, nedočkavo som sa tešil na každý nový diel a neľutujem toho. 85%
Zlaté ruce: Příběh Bena Carsona (2009) (TV film)
Skvele natočený film s výborným výberom hudby. Raz za čas sa treba odreagovať od akčných filmov a pozrieť si aj niečo dramatické a dojímavé. 100%
Nezvratný osud 5 (2011)
Ako popravde. Čo bolo na tom filme zlé?
Zelená míle (1999)
Mojich najlepšie strávených 188 minút v živote. Nemožné sa stalo realitou a tento film to dokazuje 100%
Bournův mýtus (2004)
Parádna séria filmov s "agentom bez minulosti" ktorá zráža na kolená svojich konkurentov v hlavnej úlohe s Mattom Damonom.
Mlha (2007)
Samo o sebe bol film dobrý až na niektoré scény, na ktorých to vyzeralo viac ako komédia. Myslím že filmy zažili aj lepšie efekty. Pôsobí to celé ako nudný film so zápletkami a záporákmi. No ku koncu som mal zmiešané pocity, "smiať sa alebo plakať"? 65%
Světová válka Z (2013)
Na čele so starým dobrým Bradom Pittom to nemohlo dopadnúť lepšie. Akčný a dojímavý dej robia z tohto filmu jedničku. 95%
Ostrov (2016) (pořad)
Doba, keď "kdo přežije" bežalo na Prime Cool, bola fajn. TV relácia "ostrov" je v podstate to isté, s rozdielom pôvodu účinkujúcich. No popravde, ako to môže dopadnúť keď si to do rúk vezmú Slováci? Hrozne..