Recenze (110)
Černé zrcadlo - Joan je hrozná (2023) (epizoda)
Tak tohle bylo velké milé překvapení!!! Jednak pointou příběhu, jednak i hereckým obsazením, kde salma byla absolutně luxusní. Vtípky výborně pálily i do vlastních NETFLIX řad... a jako třešnička na dortu, když a Vás vyskočí jako další díl Loch Henry, seriál, který zmiňovali v tom samotném prvním dílu:) boží a jen tak dál!!!
Slunovrat (2019)
Tak zas po nějaké době komentář k filmu.... v té záplavě nudy co se v poslední době z kin na nás šíří, tak tenhle film mne zaujal už ukázkama. Trošku mne pak odradilo hodnocení zde na Csfd.cz, ale včera jsem se k filmu konečně dostal. Pěkně doma na projektoru na celou ze´d. A? SUPER. Od začátku do konce jsem se nenudil, po celou dobu filmu v hlavě jela taková ta neklidná vlna. Scény pěkné, pohráli si s kamerou.... prostě fajn film, netradiční, zářivě jasný ale o to víc zvláštně temný. Teď koukám že je i DC verze, škoda, že jsem to nevěděl, 30 minut navíc v tomto světě bych klidně snesl.
Jump street 21 (2012)
Normálně bych dal 4*, ale díky tomu, že je to pro mne překvapení roku, tak proč nebýt velkorysý... opravdu jsem se u tohohle filmu bavil, cameo Deppa je taková třešnička na dortu:)
Gran Torino (2008)
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)
Mary a Max (2009)
hodně dobrý pohled do "nemocného" člověka.
Daniel Landa - Večer s písní Karla Kryla pro Český národ (2004) (koncert)
A´t raději táhne "theMaker"...
Daniel Landa - Vltava Tour 2003 (2003) (koncert)
Jen si křiklouni hulákejte jak chcete, na úspěchu vy nuly nic nezměníte.
Mrazík (1964)
musím se smát u těch komentů 2* a níž...
Slunce, seno a pár facek (1989)
Tenhle film nepochopí, kdo nikdy nebydlel na vesnici... jsou tam ukázkové typy vesnických figurek a jejich reakcí. Kultovní komedie:)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Tohle je film na který se dokina jde znovu ne, protože _jen_ chcete, ale protože ho potřebujete vstřebat na několikeré podívání. Suprová věc, doporučuju.