Recenze (110)
Uvězněni v čase (2007)
3/4
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Tohle je film na který se dokina jde znovu ne, protože _jen_ chcete, ale protože ho potřebujete vstřebat na několikeré podívání. Suprová věc, doporučuju.
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
Taková poctivá francouzská krimi s opravdu zajímavou ústřední postavou. 3,5 hvězdičky. Jsem zvědav na pokračování.
Vřískot (2022)
Někdy jen 90kový feeling nestačí.... když dáte to co fungovalo v devadesátkách do prostředí moderní multikulti partičky (jasně že tam je i LGBT;) a přidáte k tomu vykopávky z devadesátek, které by už měly zustat zakopány hluboko v zemi (C.Cox vypadá tragicky) tak to prostě nefunguje.... navíc ve spojení s nelogickým scénářem, neschopným vrahem, co vlastně neumí povraždit ani bandu smradů (a chraň ho ruka páně, aby náhodou nezavraždil někoho z té multikulti squadry!) ... jako 2* a ještě s odřenýma ušima.
Vyproštění (2020)
...aneb když John Wick potká Mezi vlky :)
Vzhůru do oblak (2009)
3++
X-Men Origins: Wolverine (2009)
3-4
Život v sedmém nebi (1996)
Prostě milý film. A to je dnes vzácnost.
22 výstřelů (2010)
3/4
30 dní dlouhá noc (2007)
příjemně překvapilo... netradičně pojatý film (nechci psát horor, protože tohle horor není)