Recenze (281)
Půlnoční dítě (2016)
Ačkoli příběh nedrží úplně pohromadě, musím ocenit velmi dobrou hudební a atmosférickou složku filmu.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Lubezki nemá mezi kameramany konkurenci, ale točit boj o přežití a pomstě je zoufalství.
Si jou ťi č' sun wu kchung san ta paj ku ťing (2016)
Ale ta znělka nakonci samozřejmě za ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Příběh lásky a temnoty (2015)
Velmi dobrý debut a výkon Natalie. Náročnější film pro diváka a velmi povedená hudební složka filmu.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
JJ mě v dobrém překvapil. Má to pár chyb jako třeba nahuštěnost děje(klidně bych přidal hodinu), Kylo prohraje duel s random holkou bez výcviku, ale jinak celkově velmi dobré. Nostalgie je z toho cítit na sto honů.
Arcade Fire: The Reflektor Tapes (2015)
Naživo my přijdou ty písničky lepší než na albu.
Plán (2014)
FeelsBadMan
Srdce (1984) (TV film)
Srdce byla má oblíbená dětská knížka (až na ten extrémní nacionalismus), kterou mám po dědovi z První republiky. Autor této mini-série ovšem si vzal z knížky co chtěl a udělal to po svém. Např. Derossi, který je v knížce premiant a velmi pozitivní postava je v této mini-sérii ignorován a na konci vykreslen spíše negativně. Pouštění měsíčních povídek na filmu v roce 1881 je nesmysl, atd. I přesto hodnotím nadprůměrně, protože knížka je kvalitní a i když tohle je jen její odvar, tak je to solidní.
Meadowland (2015)
Scéna na střeše magnifigue