Recenze (281)
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Za 5.sérii 5 hvězdička
Prozření Charlieho Swana III (2012)
Pro fajnšmekry
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Zatímco 1.sérii beru jako lehký nadprůměr, tak 2. série je špička seriálové tvorby.
Farma Rak (2011) (seriál)
To je tak stupidní až umírám smíchy
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Social club mě rozbíjí
Nekecej a zahraj hity (2012)
Naprosto perfektní
Kravaťáci (2011) (seriál)
Už jen za Littův úsměv musim dát za pět.
Temný rytíř povstal (2012)
Chris mě zase dostal. Pro mě je to jeho nejlepší film.
Tron: Povstání (2012) (seriál)
Greetings programs. Po dlouhé době našlápnutá pecka.
Až vyjde měsíc (2012)
Nejvyspělejší Wesův film, který hraje spíš na vážnou notu.