Recenze (392)
Panoptikum Města pražského - Potkat Anděla (1987) (epizoda)
Tento díl dost pobavil. Zedníček, Vlach, Moučka... všchno dobré herecké výkony.
Paříž 15:17 (2018)
Nic, nic, nic a potom něco ve vlaku. Nemůžu se ubránit dojmu, že dva profesionální vojáci se nezachovali úplně profesionálně. Vyběhnout proti samopalu je fakt blbost, nezabil ho jen proto, že se mu zasekla nábojnice. Potom ho tam mordujou jako ve školce a kravatu mu né a né nasadit. Zpacifikovat ho se jim vůbec nedařilo. Takové chování bych třeba čekal od učitele hudebky a hráče kuliček v důchodu, ale od nich by to byla statečnost, od vojáků to byla neprofesionální statečnost s velkou klikou. Přiznávám se, že nechci, aby se mi někdy něco takového přihodilo a ani někomu jinému.
Chobotnička (1983)
U konce se to už krapet táhlo, ale myslím si, že Chobotnička patří mezi lepší bondovky.
Velký bazar (1973)
Nejlepší film s Les Charlots.
Dva papežové (2019)
Nahlédnutí do vatikánských tradic a do nejnavštěvovanější kaple na světě. Žijí si své jiné životy na malém prostoru, ale i přesto ovlivňují lid po celém světě. To musí být život. Je libo pizzu a Fantu v Sixtinské kapli? Proč ne. Nejsem zastáncem Vatikánu, ale filmek je zajímavý.
Listopadová romance (2001)
Radši bych byl letní měsíc, takhle to listopad uhrál na tři, ale ušlo to.
Jen pro tvé oči (1981)
To byl živelný Bond.
Žlutí ptáci (2017)
Nějak to nezafungovalo, byl jsem rád jen za Toni a Jennifer.
Poslední rozloučení s princem Philipem (2021) (pořad)
Duke of Edinburgh
Moonraker (1979)
Dal bych i víc, ale ty Hvězdné války na konci to zhatily.