Recenze (18)
Wonder Woman (2017)
Konecne DC
Hon (2012)
Katastrofalny scenar
Kapitán Phillips (2013)
Nedomysleny koniec
96 hodin: Zúčtování (2014)
Strih a kamera katastrofaaaa...
Sinister (2012)
Horor, ktorý sa snažil mať zmysluplný dej..Áno , mal ho , ale kde ostal horor ? Neviem, ako niekto môže povedať, že sa pri tom bál. O čom je horor ? O strachu a u mňa sa ten strach nedostavil. Dej slušný, ale hrôza, ktorá má z takého žánru vyžarovať ,nebola nikde. Hudba super.
Ghoul (2015)
Ok..strach som mal veľký (ako z každého hororu), ale nič nové nám to neprinieslo a taký film ako Ghoul je teraz na každom rohu zopár. V porovnaní s Paranormal si myslím, že je to dosť pozadu.
Memento (2000)
To čo je ? Hlava v oblakoch doteraz. Človek na sekundu zavrie oko a už je stratený. Genialita, viac k tomu neviem povedať.
Dokonalý trik (2006)
Herecká a režisérska elita ...nemám slov..
Insidious 2 (2013)
Paráda.. Musím povedať, že mňa celý film strhol na svoju stranu. Len stále a stále som čakal, čo príde a ako sa to všetko skončí. Dej popreplietaný tak neskutočne, že ten, kto nevidel prvú časť nemá šancu pochopiť. Hororový efekt to nemalo až tak, ako prvý snímok, ale tam kde to bolo potrebné, tam sa človek zľakol (a to som film pozeral cez deň, narozdiel od jedničky). Wan + Whannell = Super Horor
Insidious (2010)
1,5 milióna ..no to vidno, ale nakoniec tak či tak, som mal neuveriteľný strach.. Srdce mi búchalo ako nikdy a toto je presne to , čo má dobrý horor priniesť..